Opdrachtgever
Verheldert
Ontwerp
Logo, huisstijl en website
Voor Verheldert Professional Organizer heeft COWBOYJO letterlijk een verhelderend logo ontworpen. Uit het diffuse beeldmerk knallen helderwitte letters. Verheldert verheldert!
Pay-off
In plaats van een pay-off heeft het logo een pay-up. De bedrijfsnaam ‘verheldert’ en de pay-up kun je los van elkaar lezen, maar ook achter elkaar. Hierdoor ontstaat de volgende actieve zin:
In plaats van een pay-off heeft het logo een pay-up. De bedrijfsnaam ‘verheldert’ en de pay-up kun je los van elkaar lezen, maar ook achter elkaar. Hierdoor ontstaat de volgende actieve zin:
Jacqueline Kervezee professional organizer verheldert
Het logo wordt in sommige situaties ook zonder pay-up gebruikt, dit wordt per uiting bepaald.
Kleurgebruik
Een wens van de opdrachtgever was dat de kleur aquamarijn in het logo zou voorkomen. COWBOYJO heeft vervolgens naar twee kleuren gezocht die heel subtiel van elkaar verschillen en samen als aquamarijn tonen.
Een wens van de opdrachtgever was dat de kleur aquamarijn in het logo zou voorkomen. COWBOYJO heeft vervolgens naar twee kleuren gezocht die heel subtiel van elkaar verschillen en samen als aquamarijn tonen.
Eindproduct
Logo, huisstijl, briefpapier, Word-template, visitekaartje, advertentie en website
Logo, huisstijl, briefpapier, Word-template, visitekaartje, advertentie en website
Verheldert biedt rust en ruimte. Dat zie je terug in de visuele communicatie: helderheid, overzicht, veel wit en nul opsmuk.