DE JONG PLANT

Ontwerp woordmerk, huisstijl, etiketten, potbedrukking, productbrochure

Opdrachtgever
Drijver Marketingadvies voor De Jong Plant BV, Boskoop

Ontwerp
Woordmerk, huisstijl, etiketten, potbedrukking, productbrochure
 
Na een aantal succesvolle ontwerpen voor hortensia’s voor De Jong Plant BV te hebben ontwikkeld (o.a Black Diamonds en Music Collection), werd COWBOYJO gevraagd om een stijl te ontwerpen voor 4 pioensoorten Paeonia Itoh die samen de collectie Rich and Sparkling vormen.
 
De huisstijl bestaat uit donkergroen, zachtgeel en goud als basiskleur, fonkelende sterren. De etiketten hebben een bijzondere stansvorm bestaande uit 2 sterren.
 
De Paeonia Itoh Rich and Sparkling kent 4 varianten:
 Cannes
, Saint Tropez
, San Marino
 en St Barts.
 
Woordmerk-Logo

Het woord Sparkling is in goud gedrukt op de etiketten en de brochure.
 
Etiketten en plantpot

COWBOYJO ontwierp 4 verschillende etiketten voor Paeonia Itoh Rich and Sparkling. Elke variant heeft haar eigen etiket met afmeting van ± 20x21cm. De tekst ‘Sparkling’ en de soortnaam op de voorzijde zijn gedrukt in goud. Op de achterzijde staan in 4 talen de beschrijving en de verzorgingsiconen. De plantpot is bedrukt met de fonkelende sterren en het logo.
 
Brochure

De productbrochure is er in 4 talen (Nederlands, Engels, Duits, Frans). Het beige dat je op de afbeelding ziet is in goud gedrukt.