DALSEM

Restyle logo en ontwerp communicatiemiddelen

Opdrachtgever
Dalsem BV, Den Hoorn

Ontwerp
Restyle logo en ontwerp huisstijl, communicatiemiddelen en website

COWBOYJO werd gevraagd om het verouderde logo te moderniseren. De vorm wilde men graag behouden. De kleuren zijn opgefrist en er is een payoff in een krachtig font toegevoegd.

Kleurgebruik en stijlelementen
De huisstijlkleuren zijn blauw, groen, wit en zwart. De huisstijl bevat verschillende stijlelementen; een daarvan is de honingraat bestaande uit zes foto’s van de zes fases van het realiseren van een compleet tuinbouwproject. Daarnaast is er het honingraatpatroon, opgebouwd uit de vorm van het Dalsem beeldmerk.

Eindproduct
Een greep uit de communicatiemiddelen: briefpapier, enveloppen, visitekaartjes, leaflets in vele talen, web- en e-mailbanners, beurswanden en beurspanelen voor internationale beurzen en ontwerp van de website.

Over de opdrachtgever
Dalsem BV is specialist op het gebied van high tech tuinbouw. Het bedrijf ontwikkelt glastuinbouwprojecten van A tot Z; zij ontwerpen, produceren en installeren de kassen, de elektrische screening, verwarming, irrigatie en computerinstallaties.